search
Güncelleme Zamanı: 18 Mart 2021 13:00

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

  1. 1. SATICI FİRMA BİLGİLERİ

Mavi Digital Teknoloji Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.

Adres : 100. Yıl Mah. 2264. Sk. Demirören Medya Center No: 1/11 Bağcılar / İstanbul

Vergi Dairesi : Atışalanı

Vergi Numarası : 613 090 3298

Ticaret Sicil No : 54487-5

Kep Adresi : mavidigital@hs02.kep.tr

Mersis No : 0613090329800012

Web Sitesi : www.dsmartgo.com.tr

  1. 2. MAL/HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ

D-Smart GO aboneliği: Tüketici, hizmet aldığı sürece  www.dsmartgo.com.tr adresinde ve D-Smart GO uygulamalarında bulunan program ve içerikleri internet üzerinden izleme hakkı edinmektedir.

  1. 3. MAL/HİZMETİN PEŞİN / TAKSİTLİ FİYATI

Mal/hizmet 2 farklı paket ve 4 seçenek halinde satılmaktadır.

Yıllık Film Dizi Paketi taahhütsüz ücreti 299,99 TL’dir (Tüm vergiler dâhildir).

Yıllık Mega Paket taahhütsüz ücreti 399,99 TL’dir (Tüm vergiler dâhildir).

Film Dizi paketi 12 ay taksitli fiyatı aylık 28,90 TL’dir (Tüm vergiler dâhildir)

Mega paketi 12 ay taksitli ücreti aylık 38,90 TL’dir (Tüm vergiler dâhildir).

Mobil Ödeme: GSM operatörü müşterilerinin ön ödemeli ya da faturalı hatlarını kullanarak, onay vermek suretiyle bazı servis ya da ürün bedellerinin cep telefonu faturalarına yansıması ya da hatlarında mevcut TL bakiyelerinden düşülmesi şeklindeki ödeme yöntemidir.

Kredi Kartıyla Ödeme: Bankaların ve bazı finansman kuruluşlarının müşterilerine verdiği, anlaşmalı POS cihazı bulunan alışveriş noktalarında ödeme amaçlı veya banka ATM’lerinden nakit avans çekmek amaçlı kullanılabilen, yapılan harcamaların aylık olarak bankaya tek seferde ya da taksitlerle ödenmek zorunda olunduğu, nakit paraya alternatif bir ödeme aracıdır.

  1. 4. MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ

Satın alınan hizmet, otomatik olarak, müşterinin işleme onay verdiği/ödemenin gerçekleştiği andan itibaren en geç 5 dakika içerisinde elektronik ortamda teslim edilmektedir. Alıcı siteye kayıt olurken bildirdiği kullanıcı adı ve şifre bilgileri ile giriş yaparak doğrudan site veya uygun mobil cihazlar üzerinden hizmet alabilir.

  1. 5. DİJİTAL İÇERİĞİN KULLANILMASINI ETKİLEYEBİLECEK GÜVENLİK ÖNLEMLERİ

Dijital içeriğin hukuka aykırı kullanımının önlenmesi ve/veya hizmet kalitesinin artırılabilmesi amacıyla hizmetin teknik kullanım kriterleri gerekli görüldüğünde değiştirilebilmektedir. Buna ve cihaz uyumluluğuna ilişkin detaylı bilgileri https://www.dsmartgo.com.tr/bilgi/yardim sayfamızda bulabilirsiniz.

  1. 6. CAYMA HAKKI

İşbu ön bilgilendirme formunda tanımı yapılan ve satışı gerçekleştirilen ürün, niteliği itibarıyla elektronik ortamda anında ifa edilen ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi nitelikte olduğundan, cayma hakkı bulunmamaktadır.

  1. 7. FESİH ŞARTLARI

Sözleşmenin müşteri kusurundan kaynaklanmamak kaydıyla haklı nedenlerle usulüne uygun olarak yapılacak bildirim ile feshi halinde, sözleşme gereği ödenen bedeller, müşterinin mal/hizmet alımı nedeni ile almış olduğu her türlü hediyeler ve varsa başkaca kazanımlara ait bedelleri düşüldükten ve ayrıca üye olduğu için yararlandığı her türlü fiyat avantajları ile elde ettiği kazanımlar mahsup edildikten sonra müşteriye iade edilecektir. Sözleşmenin haksız nedenle feshi ve/veya sözleşmeye konu mal/hizmetin kullanılması ile tüketilmesi halinde herhangi bir iade söz konusu olmayacaktır.

Sözleşmenin feshi halinde, müşteri tarafından ilgili aya ilişkin olarak peşin ödenmiş tutar nedeniyle hizmet ilgili hizmet süresinin sonuna kadar sunulacak ve bu tarihte sonlandırılacaktır. Peşin ödenmek suretiyle satın alınmış hizmet sürelerine ilişkin iade yapılmamaktadır.

  1. 8. TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ ÇÖZÜM YOLLARI VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

Müşteri, aldığı hizmete ilişkin şikayetlerini 0850 266 0 266 nolu çağrı merkezine, www.dsmartgo.com.tr adresinde bulunan www.dsmartgo.com.tr/bilgi/bize-ulasin linkine bildirmek suretiyle iletebilir. Tüketici şikayetlerine ilişkin olarak elektronik ortamda veya çağrı merkezinden yapılacak aramalarla şikayetlerin çözümü yoluna gidilecektir.

  1. 9. ŞİKÂYET MERCİİ

Üyelik Sözleşmesi konusu mal ve hizmetlere ilişkin şikâyet ve itirazlar konusunda yapılacak başvurular, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, mal veya hizmeti satın aldığı veya müşterinin ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.